2012-06-15

Jak uatrakcyjnić myjnię?

Jedna z myjni BKF w Częstochowie wzbogaciła się niedawno o tajemniczy pawilon który stanął w bezpośredniej bliskości stanowisk mycia. Dziś odkrywamy zagadkę - jest to myjniowe bistro, gdzie można kupić przekąski oraz napoje.

"Klient wchodzi do pawilonu zamawia kawę, ciastko lub hot-doga, idzie umyć samochód i przychodzi po odbiór. Lub po umyciu samochodu, czeka aż samochód wyschnie i wtedy zagląda na kawę." - relacjonuje Pan Szymon Białek, właściciel myjni.

Poza tym w pawilonie jest też okienko wydawcze czyli swoiste "drive-in" - można tu złożyć zamówienie bez wychodzenia z samochodu!

Otwarcie dodatkowego punktu usługowego to doskonały pomysł na uatrakcyjnienie mycia samochodu - czy to bistro, czy punkt sprzedaży chemii samochodowej, odświeżaczy itp. W ten sposób możemy przyciągnąć Klienta aby zatrzymał się na myjni na dłużej i skorzystał z dodatkowych usług.

Właściciel zdradził też, że planuje niedługo wybudować w pobliżu myjni plac zabaw dla dzieci - tym sposobem myjnia staje się miejscem dla całej rodziny, gdzie ani dziecko, ani żona nie będą się nudzić kiedy głowa rodziny zajmie się czyszczeniem auta.

(zdjęcia zostały zrobione jeszcze przed otwarciem bistro)

Contact nasz kanał YouTube nasz profil na Facebooku nasz profil na Google+